Dag 47. Het einde in zicht.

13 december 2016 - Piha, Nieuw-Zeeland

Uitslapen, zonnen in de tuin, koffers opnieuw inpakken, wandeling naar het strand.
Dit is echt de laatste dag van onze NZL-reis! Morgen, tijdens volle maan, vertrekt ons vliegtuig naar Singapore. Daar een stop van een paar uur en dan door naar Amsterdam. Het lijkt verschrikkelijk lang geleden dat we met onze koffers naar de bus liepen. Tegelijk zijn die 7 weken omgevlògen. Wandelend over het strand dachten we terug aan onze aankomst in Christchurch. En al die verschillende BBH-hostels, B&B en motels die daarna nog kwamen. Al die bijzondere ontmoetingen. Het hernieuwde contact met een schoolvriend. En dan natuurlijk, de prachtige, afwisselende vaak indrukwekkende natuur! We zullen nog heel lang heel veel nagenieten.
Maar nu eerst goed uitrusten voor de reis. Inclusief wachttijd in Singapore zullen we 29 uur onderweg zijn. Positief is dat we in die tijd maar 17 uur ouder worden.

1. Monica/Monique Peeters:
    13 december 2016
    Ha lieve mensen, een hele voorspoedige reis terug gewenst en deze ervaringen nemen ze jullie niet meer af. Veel lieve groeten en goeie thuiskomst in donker Nederland met veel lichtjes...
  2. Karineke:
    13 december 2016
    Goede reis lieve Marieke en Cees. Wij ontvangen jullie met open armen en willen alle verhalen en foto's graag horen en zien.
    dikke kus.
  3. Yvonne:
    13 december 2016
    goede reis. Heb genoten van jullie reisverslag. Hier kun je nog jaren op teren. Dikke kus en knuffel voor jullie.
  4. Rob:
    13 december 2016
    Mooie impressies, foto's, net alsof je meereist.
    Ik wens jullie een goede terugreis naar het Nederlandse.
  5. Stef en Yvonne:
    13 december 2016
    dat zo'n prachtige reis ook weer voorbij is.....onwezenlijk zeker.
    Hele goede terugreis. neem de tijd om weer te landen in ons kleine landje en onderschat de mogelijke jetlag niet.
  6. Hennie van den Bosch:
    13 december 2016
    Een goede reis naar huis. Ik heb genoten van jullie reis verhalen en zou zeggen : maak er een boekje van .Geweldige belevenissen.
  7. Jilke:
    14 december 2016
    Jullie huisje wacht geduldig :)
  8. Jozefine, Anne & Alfred:
    14 december 2016
    Goede thuisreis en tot snel.
    Liefs en groeten.