Dag 21. Nat en plat.

17 november 2016 - Methven, Nieuw-Zeeland

Volgens de Nieuw-Zeelanders die wij spreken, is dit een van de natste lentes van de laatste jaren. Vandaag is dat dat goed te merken! Rond 10 uur nemen we afscheid van onze mede gasten. En Danny. En Tony. Het kost ons moeite om te gaan. We waren hier nog graag langer gebleven, maar bij reizen hoort helaas ook afscheid nemen.
Het is bewolkt en regenachtig. We hoopten op weg naar Methven Mt. Cook nog te kunnen zien. Niet dus. Het eerste deel van de reis gaat, zoals we inmiddels gewend zijn, door bergachtig gebied. Na een tijdje verandert het landschap. Vlak zo ver als we kunnen kijken. Nu is dat vandaag niet zo heel erg ver. Over de reis valt niet meer te vertellen dan dat het regent en wij het idee hebben dat we door de Noord Oostpolder rijden. Tegen 16.00u. arriveren we in Methven bij Mt. Hutt Backpackers.

We worden ontvangen door Phil. Hij past een week of twee op het hostel omdat de eigenaren vakantie hebben. Er is nog 1 gast: Geert uit Eindhoven. 26 jaar. IT-er. Hij is hier een een week of twee op vakantie in NZL. Behalve nat is het vandaag ook koud! Phil heeft gelukkig de haard aangemaakt, zodat het binnen lekker aangenaam is.
Later in de avond komen er nog 3 Duitse vrouwen.
Wij gaan op tijd naar bed.

1. Karineke:
    18 november 2016
    Oh wat jammer van het weer. Misschien klaart het snel op. Hier is het ook nat en koud en kaal. Haha. Jullie verdienen zonnetje. Komt vast xxx